7 segni cumuni chì avete sempre topi o topi in casa vostra

Avete avutu un prublema cù i topi o i topi in casa vostra, ma pensate chì voi - o u prufessiunale in a gestione di e parassite chì avete chjamatu - avete sbarrazzatu di tutti i roditori. Ma cumu si sà di sicuru? Quelli escrementi chì avete trovu sottu à l'armarii sò vechji o novi? Quellu chì roseghja appena truvatu significa chì avete più topi o topi? O hè da l'antica infestazione?

7 segni chì avete sempre ratti o topi in casa vostra

Eccu alcuni segni è suggerimenti per determinà sì avete una infestazione attuale o precedente di roditori in casa vostra:

 

1. Cotta di Roditori

I escrementi novi sò scuri è umidi. À u mumentu di u cagiunamentu, si seccanu è diventanu vechji è grisgi è si sfracellanu facilmente se toccati. E cagiunate sò più propensi à trovassi vicinu à i pacchetti di alimenti, in cassetti o armarii, sottu à i lavamani, in i lochi piattati, è longu e piste di i roditori. Truverete u più grande numeru di escrementi induve i roditori stanu annidendu o manghjendu, allora ispezionate a zona intornu à i escrementi novi trovati per determinà s'ellu ci hè sempre una infestazione attiva - o nova -.

2. Masciu d'Animali

À u cuntrariu di e caghjate, i più novi segni di rosicà saranu più chjari in culore è diventeranu più scuri mentre invechjanu. Queste si trovanu spessu nantu à l'imballu alimentariu o a struttura di a casa stessa. Un modu per determinà l'età hè di paragunà una marca rosula chì avete appena nutatu cù quelli nantu à un materiale simile chì sapete chì sò più vechji. Sì i novi marchi truvati sò di culore più chjaru, puderia esse un indiziu di una infestazione cuntinua.

I segni ponu ancu indicà sì avete topi o topi; marchi più grossi di ronche seranu stati prudutti da i denti più grandi di i topi. Cusì se avete avutu una infestazione di topu, ma avà vedete più grande marcate di rosicchia, pudete avà avè topi. È vice versa.

3. Cattivu Odore

I misgi è i cani (o ancu un topu o un topu), ponu diventà attivi è eccitati in e zone induve i roditori sò prisenti.

 

Questu hè u risultatu di l'odore di i roditori è hè più probabile chì accada quandu i roditori sò entrati di recente in una struttura. Se vedi u vostru animale domesticu zampà in una zona in a quale ùn avia avutu prima interessu, uttene una lanterna è esaminate a zona per i topi o i topi. (Sì truvate simpliciamente un ghjocu ghjucatu o un trattatu per animali domestici - contate voi stessi furtunati per questu!) Se una infestazione hè grande, pudete ancu rilevà un odore stanciu in corso chì vene da e zone nascoste, indicendu una infestazione attiva.

4. Tracce è Piste di u Mouse

Se i roditori sò attualmente attivi in ​​a vostra casa o in giru à ellu, e so piste è tracce sò prubabile di esse distintive, diventendu più debuli à tempu chì passa. E piste o piste sò più facilmente rilevate cù una torcia o una luce nera tenuta in un angulu versu a zona suspettata. Puderete vede segni di macchie, impronte, macchie d'urina, o escrementi. Se suspettate chì una zona hè frequentata da roditori, pruvate à mette ci un stratu assai finu di farina o di polvere di criaturu. Se i roditori sò attivi, pudete vede e so tracce in a polvere.

5. Nidi di Topi (o Topi)

I roditori utilizeranu materiali cum'è carta triturata, tessutu, o materia vegetale secca per fà i so nidi. Se queste zone si trovanu è anu qualchì altru segnu di presenza attuale - escrementi freschi, ronchi, odori o tracce - hè probabile chì ci sia sempre una infestazione in casa vostra.

6. Segni di Roditori in u vostru Cortile

I roditori sò attratti da pile di rifiuti, rifiuti organichi, ecc. Sia per l'alimentu sia per a nidificazione. Sì questi sò presenti vicinu à a casa o a struttura, ispezionali per i segni di roditori. Se ùn ci hè nisuna indicazione di roditori, hè prubabile chì ùn entri mancu in casa vostra. Ma se avete tali munzelli prisenti, l'eliminà li pò aiutà à prevene futuri prublemi di roditori.

7. Dimensione di a Populazione di Roditori

Certi segni ponu ancu indicà a dimensione di una pupulazione. Se i roditori sò visti di notte ma mai di ghjornu, a pupulazione ùn hè probabilmente micca diventata troppu grande è pò esse cuntrullata cù trappule è esche. Se vedite alcuni roditori durante a ghjurnata, numerosi escrementi freschi o novi segni di rosicchia, hè probabile chì a populazione sia diventata abbastanza numerosa è pò richiede servizii prufessiunali.


Tempu di posta: Aug-12-2020