Cumu sbarrazzassi di e mosche à l'aria aperta Passu à Passu

determinate induve e mosche campanu è si riproducenu - è cume entranu in casa. Una volta chì questu hè cunnisciutu, i salubrità, l'esclusione, è i cuntrolli meccanichi o chimichi aiutanu à teneli fora.

Ispezione di a Mosca di a Casa

Per scopre induve e mosche campanu è si riproducenu, è cume entranu in casa vostra:

 

Fighjate e mosche. Vede induve sbarcanu o ripusanu; scopre ciò chì li attrae.

Identificate e mosche. Capisce sì si tratta di mosche di casa, di mosche di colpu, di mosche di cluster, o di altre mosche di grande grandezza determinerà u tippu di gestione necessariu.

Se ci sò assai mosche, ci hè forse un situ di ripruduzzione sia in a vostra prupietà sia in un vicinu. Cerca ancu queste zone. Se a fonte ùn hè micca nantu à a vostra prupietà, cercate di localizzalla è fate chì e persone responsabili aiutanu à risolve u prublema. Se a cooperazione ùn pò micca esse ottenuta da a persona o l'impresa vicina, pudete cuntattà u vostru dipartimentu di salute municipale o statale per circà aiutu. Ancu se pudete riduce temporaneamente e pupulazioni uccidendu e mosche adulte, ùn pudete micca ottene u pienu cuntrollu finu à truvà è eliminà a fonte.

Una volta chì avete ispezionatu è sapete induve sò e mosche è perchè sò attirate da quellu situ, pudete iniziare u prucessu di cuntrollu di e mosche.

In seguitu sò i passi da fà per cuntrullà e mosche di casa fora, i metudi specifici per altre mosche grandi ponu esse un pocu sfarenti, ma i salubrità è l'esclusione sò e chjave per cuntrullà praticamente qualsiasi parassita.

Pulisce per sbarrazzassi di e mosche

Per riduce l'attrazione di e mosche è i siti di ripruduzzione:

Pulite o altrimente qualsiasi situ induve e mosche si vedenu campà è riproduce, è qualsiasi chì li attrae per manghjà.

 

A mosca di a casa pò compie u so ciclu di vita in una settimana, dunque tutti i materiali urgani umidi è u letame anu da esse cacciati, è a spazzatura si coglie almenu duie volte à a settimana per rompe u ciclu di ripruduzzione.

Mantene e zone di dumpster u più pulite è u più luntanu da a casa pussibule.

Aduprate coperchi stretti, è pulite i cestini regolarmente. Se i sacchetti di plastica sò aduprati, assicuratevi chì sò ben sigillati.

Sceglite fece per animali di modu regulare, è cacciate tutte e piante morte o in decadenza.

Mantene puliti i cani di i cani, ripiglià u manghjà dopu u tempu d'alimentazione di u cane u più pussibule, pò pulì qualsiasi cibu o acqua spulata.

Eliminate e zone di piscina, stagnate l'acqua, è altra umidità eccessiva intornu à u cortile.

Mantene e pile di compost luntanu da a casa è gestite currettamente per tene e mosche à u minimu.

Mantene e mosche fora cun esclusione

E mosche truvate in casa sò entrate da fora in guasi tutti i casi. Dunque, e barriere chì impediscenu l'accessu à u bastimentu sò a prima linea di difesa:

Sigillate crepe intornu à e finestre è e porte induve e mosche ponu entre.

Aduprate schermi ben adattati, di maglia chjuca, ben curati nantu à tutte e porte è e finestre.

Seguitate e tecniche di esclusione di a mosca interna, cum'è spiegatu in 5 Passi per u Cuntrollu di a Mosca Indoor House.

Trappula Meccanica di Mosche

A trappula pò avè un impattu limitatu à l'aria aperta, ma ponu furnisce qualchì riparazione se alluntanati da e zone induve a ghjente serà.

 

A chjave hè di ùn attirà mosche versu o attraversu a zona ma di mette trappule per intercettà mosche da vene versu voi. Alcune opzioni di trappula includenu:

Trappule à conu inversu chì cuntenenu attrattivi alimentari di mosca. Queste sò largamente dispunibili è ponu esse efficaci se a sanità hè mantenuta in a zona. L'attrazioni alimentari di a mosca ponu avè un odore assai pessimu, dunque e trappule devenu esse poste luntanu da e strutture occupate.

E strisce di resina impregnate da insetticidi ponu esse piazzate à l'internu di i coperchi di i bidoni per attirà è eliminà e mosche chì entranu in a spazzatura. Sì i dumplers sigillanu bè, ponu esse aduprati ancu quì.

Ancu se ponu avè pocu effettu in i lochi esterni, e trappule à luce ultravioletta ponu esse piazzate in i vicoli, sottu à l'arburi, è intornu à e zone di sonnu di l'animali è e pile di stercu per attirà è tumbà e mosche.

Cuntrollu Chimicu All'aperto di Mosche

U cuntrollu chimicu ùn deve esse adupratu à menu chì tutti l'altri metudi anu fallutu perchè e mosche sò diventate resistenti à parechji insetticidi rendendu e pupulazioni di mosche difficiule da cuntrollà cù tali chimichi.

Quandu hè necessariu:

Eppuru chì i spray di mosca in aerosol ùn averanu pocu o micca un affettu durevule à l'aria aperta, ponu furnisce un abbattimentu rapidu è tumbà e mosche à u cuntattu, cusì ponu esse aduprati ghjustu prima di i picnics è di e surtite - essendu sicuru chì nisun insetticida cuntatta l'alimentu o e zone chì l'alimentu pò cuntattà.

L'esca da mosche insecticida pò esse messa in piccule stazioni di esca per attirà è tumbà e mosche. Questu pò esse particolarmente efficace in e zone di dumper se un sanitariu currettu hè seguitu. Sempre tenite esche, è altri pesticidi, luntanu da u pussibile cuntattu cù i zitelli, animali domestici, è animali salvatichi micca destinati.

I pesticidi residui currettamente etichettati ponu esse aduprati in e zone induve e mosche sò viste à ripusà, cume e superfici esterne di e case è e sporgenze.

Un prufessiunale di a gestione di e pesti pò esse ingagiatu per applicà insetticidi residui chì sò à usu ristrettu, o altrimenti indisponibili per i pruprietari di case.

Se si usanu insetticidi, forse duveranu esse riapplicati ogni duie à quattru settimane durante u clima caldu.

Quandu si usa qualsiasi pesticida, assicuratevi di leghje l'etichetta di u pruduttu è seguità tutte l'urdinazioni.


Tempu di posta: Aug-12-2020