Induve duverebbe mette trappule per i ratti è 11 altre dumande è risposte per i topi

Cumu ghjunghjenu i topi in casa? Cumu sapete sì avete topi? Perchè sò i topi un prublema?

U Topu Norvegese è u Topu Tettu sò i dui topi i più cumuni chì invadenu e case è ponu esse assai distruttivi. Eccu alcune di e dumande più cumuni nantu à questi parassiti di roditori - cun risposte à i vostri prublemi di ratti!

1. Cumu possu sapè sì aghju topi?

I surci sò nutturni - vale à dì, sò i più attivi di notte - è campanu in zone piatte, allora pudete avè un prublema maiò di topi in casa vostra ancu se ùn ne ne vedi mai.

 

Per via di questu, avete bisognu di tene un ochju - è un'orechja - fora per i segni di presenza di roditori. Questi includenu:

topi vivi o morti.

excrementes, in particulare intornu à l'alimentu umanu o per animali domestici o in o intornu à e zone di rifiuti.

rumuri in u bughju, cum'è sgrignatura di u soffiu.

nidi o materiali di nidificazione accatastati in lochi piattati.

fili rosati o legnu.

cava intornu à u cortile; sottu à a casa, garage, capannone, o altru edifiziu in u cortile.

macchie di macchia longu i muri.

peli di roditori longu i camini, in i nidi, o vicinu à l'alimentu.

2. Cumu possu sapè s’ellu hè un topu, micca un topu?

À 9 à 11 pollici di lunghezza più coda, i topi sò assai più grandi di i topi. E caghjate di u topu sò lunghe da 1/2 à 3/4 di pollice, ma e fece di i topi sò solu circa 1/4 di pollice.

3. Chì manghjanu i topi?

I surci manghjaranu guasi tuttu, ma preferiscenu granu, carni, è qualchì fruttu. I surci manghjanu assai - circa u 10% di u so pesu corpu ogni ghjornu.

4. Sin'à quandu camparà un topu?

I surci campanu in generale circa un annu, ma ponu campà assai di più s'elli anu calore, riparu è cibu.

5. Pensu d'avè trovu un nidu di topi, ma hè in u mo mansardu. Seranu veramenti i topi?

I topi di u tettu, cum'è u so nome ne indica, cum'è i lochi alti, custruendu i so nidi à l'aria aperta in arburi o arbusti alti, è à l'internu in mansarde o in i livelli superiori di a casa. I topi di tettu sò assai boni scalatori è ponu entre in casa currendu longu à rami d'arburu, cavi o fili.

6. Induve duverebbe mette trappule per topi?

E trappule devenu esse poste induve sò i topi. Fighjate i segni di nidificazione, di rosicchiamentu è di feci. Pone e trappule ghjustu contr'à u muru in e zone isolate induve i topi cercanu rifugiu è longu e piste è piste chì i topi viaghjanu.

7. Sò chì aghju topi, ma e mo trappule ùn li piglianu!

A differenza di i topi, i topi anu paura di e cose nove, allora sò più propensi à evità una nova trappula messa in traccia. S'elli accadenu di mette in opera (ma spazzolendu, annusendu l'esca, ecc.) Senza esse chjappi, ùn torneranu mai. Per via di questu, hè megliu piazzà prima trappule insettate, appiccicate. Dopu, quandu i topi si abituanu à esse quì, mette una nova esca in e trappule è mette i trigger.

8. Chì hè a megliu esca per e trappule per i topi?

À u cuntrariu di a cridenza pupulare, u furmagliu ùn hè micca a megliu esca da aduprà nant'à e trappule. I frutti secchi, noci senza scorza, o ancu alimenti per animali ponu esse attrattivi per i topi. Ma, assicuratevi di attaccà l'esca à a trappula per chì u topu ùn la possa caccià senza fà saltà u grillettu. L'esca pò esse attaccata ligandula cù filu o filu finu o ancu incollendula in locu.

9. Pensu d'avè topi, ma ùn ne vecu mai. Perchè nò?

I surci sò creature nutturne, allora sò più attivi da u crepuscolo finu à l'alba.

 

Se vedi topi durante u ghjornu, di solitu significa chì u nidu hè statu disturbatu o chì caccianu per manghjà, o ci hè una grande infestazione.

10. Perchè unu o dui topi sò un prublema?

In un solu annu, una coppia di topi in casa pò generà più di 1500 ghjovani! Questu hè perchè i topi di trè mesi ponu razza è avè zitelli. Ogni femina pò avè finu à 12 criaturi in ogni littera è finu à sette letti in un annu.

11. Cumu ghjunghjenu i topi in casa meia?

U topu adultu pò sculiscà attraversu fori è spazii di 1/2 pollice, è i ghjovani attraversu spazi ancu più chjuchi. Puderanu sprime per i buchi chì sò assai più chjucu di ciò chì puderete pensà chì hè pussibule. I surci anu ancu rosicà picculi buchi per rende li abbastanza grandi da sprime.

12. Chì possu fà per sbarrazzami di i topi in casa meia?

Una quantità di metudi di cuntrollu sò trattati in altri articuli nantu à u cuntrollu di i pesti nantu à u Pest Control, cumprese:

Sbarazzassi di Topi è Topi - infurmazione nantu à trappule DIY, esche, rodenticidi

Cume Preparà per u Serviziu Prufessiunale di Cuntrollu di Roditori

Sbarazzassi di Topi è Topi

Cumu sbarrazzassi di i Topi: I 2 Migliori Modi


Tempu di posta: Aug-12-2020